ارزان جم ارزان جم
0 09010380181
رویدادهای کالاف دیوتی موبایل

رویدادهای کالاف دیوتی موبایل سیزن 2 در هفته مارس طلایی

نشت COD Mobile : راک اند رول میمین اسپیلز، Dark Gunman Returns، و موارد دیگر برای شروع این هفته

فصل دوم COD Mobile چند هفته ای است که راه اندازی شده است. اگر موسیقی تم Rock n Roll به اندازه کافی آدرنالین را بالا می برد، خبرهای خوب بیشتری برای شما وجود دارد. فصل 2 قرار است به شتاب خود ادامه دهد و این هفته با تنوع رویدادهای کالاف دیوتی موبایل همراه شود.

خرید cp کالاف دیوتی موبایل برای ارتقاء یا خرید برخی از شخصیت ها یا سلاح ها و خرید جعبه های بازی استفاده می شود.

توسعه دهندگان تصمیم گرفته اند فصل 2 را با چند قرعه کشی خوش شانس و رویدادهای BP افزایش دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که CP و BP های خود را که به سختی به دست آورده اید در رویدادهای کالاف دیوتی موبایل آینده خرج کنید تا از جوایز انحصاری برخوردار شوید.

مقالات مرتبط »   لانگ شات در کالاف دیوتی موبایل چیست؟ چگونه بدست می آید؟

رویدادهای کالاف دیوتی موبایل سیزن 2 : همه آنچه باید در مورد رویداد Rock n Roll Mimin Spill بدانید

تاریخ خاصی برای رویداد Rock n Roll Mimin Spill هنوز تأیید نشده است. تنها چیزی که تاکنون می دانیم این است که این هفته منتشر خواهد شد. بنابراین، جوراب‌هایتان را بالا بکشید! زیرا قرار است شاهد رویدادهای هیجان‌انگیز متعددی به نام هفته مارس طلایی باشید.

طبق آخرین افشای اطلاعات، در اینجا رویدادهای کالاف دیوتی موبایل و جعبه های شانسی که در راهند آمده است:

The Dark Gunman برمی گردد

یک بار دیگر، مرد مسلح معروف با پوسته های منحصر به فرد با مضمون تفنگچی و موارد دیگر ظاهر می شود. در قرعه کشی Gunman Mythic با صرف مجموع 10750 CP شرکت کنید.

جعبه Death Warlord Lucky

این جعبه شانس شامل سلاح‌های ویژه و پوسته‌هایی با ظاهری جذاب است.

صندوق Yardbird

با باز کردن قفل این جعبه، پوسته شخصیت های هیجان انگیز را به دست آورید.

Rockin the Block Draw

در این قرعه کشی خوش شانس شرکت کنید تا برنده بسیاری از آیتم های موضوعی راک اند رول شوید. قرعه کشی قرار است در 17 مارس (جمعه، ۲۶ اسفند) انجام شود، اما تاریخ آزمایشی است.

بنابراین، وقت آن رسیده است که CP و BP های خود را برای این رویدادهای مگا با مضمون راک اند رول در Call of Duty Mobile فصل 2 جمع آوری کنید. و پوسته های شخصیتی هیجان انگیز، اسلحه های انحصاری و موارد دیگر را برای اثبات حضور خود بگیرید.

COD Mobile به جایی نمی رسد

شایعات اخیر مایکروسافت حاکی از آن است که توسعه دهندگان در حال برنامه ریزی برای حذف تدریجی COD Mobile با ورود نهایی Warzone هستند. با این حال، این درست نیست، زیرا برنامه‌هایی برای اضافه کردن محتوای بیشتری به Call of Duty Mobile در کنار Warzone وجود دارد.

توسعه دهندگان به طرفداران اطمینان دادند که COD Mobile به جایی نمی رسد و حتی آنها را به عنوان برخی از بهترین طرفداران بتل رویال معرفی کردند. به این ترتیب، یک نقشه راه قوی برای همین نیز در پیش است.

ز

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه همراهان سایت