ارزان جم ارزان جم
0 09010380181
الماس رایگان در Booyah Pass

نحوه دریافت الماس رایگان در Booyah Pass فری فایر در 2023

ahmadian

چگونه در سال 2023 الماس رایگان برای Fire Booyah Pass دریافت کنیم؟

Free Fire یکی از بزرگترین نام ها در صنعت بازی است. این بازی تعداد زیادی از بازیکنان و میلیون ها بارگیری در سراسر جهان را جمع آوری کرده است. گیمرها عاشق جمع آوری لباس های درون بازی، پوسته های اسلحه و سایر لوازم آرایشی هستند.

Garena اخیراً Elite Pass را به Booyah Pass تغییر داده است. که آیتم ها و جوایز بسیار بهتری را ارائه می دهد. Booyah Pass یکی از بهترین راه ها برای دریافت جوایز افسانه ای با قیمت بسیار کمتر است. گیمرها همیشه به دنبال روش هایی برای گرفتن الماس رایگان هستند تا بتوانند به Booyah Pass دست پیدا کنند و جوایز مورد نظر خود را دریافت کنند.

در این مقاله راهنمای بدست آوردن الماس رایگان در Booyah Pass فری فایر در 2023 مورد بحث قرار می گیرد.

مقالات مرتبط »  انکوباتور فری فایر مکس : کسب وکتور جوبیلی دراگون تیل و پوسته اسلحه

راه های دریافت الماس رایگان در Booyah Pass فری فایر و خرید بویاه پس

1) Google Opinion Rewards

بهترین راه برای دریافت الماس رایگان در Free Fire با کمک جوایز نظر گوگل است. این اپلیکیشن توسط گوگل در پلی استور در دسترس است و دانلود رایگان است. گیمرها باید نظرسنجی‌های درون‌برنامه‌ای را تکمیل کنند. که به آن‌ها پول نقد واقعی به حساب Google Play مرتبط خود پاداش می‌دهد.

با خرید جم فری فایر از ارزان جم از پشتیبانی آنلاین در 7 روز هفته و پاسخگویی سریع بهره مند شوید.

بازیکنان می توانند پول کافی جمع آوری کرده و آن را برای دریافت الماس رایگان بازخرید کنند. آنها می توانند به فروشگاه الماس درون بازی مراجعه کنند و سپس از حساب گوگل خود برای خرید الماس رایگان و خرید Booyah Pass مورد علاقه خود استفاده کنند.

2) Custom Rooms

دومین نکته ای که بازیکنان می توانند برای خرید Booyah Pass با الماس رایگان دنبال کنند، شرکت در اتاق های سفارشی آنلاین است. گیمرها می‌توانند یوتیوب‌برهای زیادی را پیدا کنند که میزبان اتاق‌های سفارشی روزانه هستند. و به برنده جوایز شگفت‌انگیزی مانند Elite Pass، الماس و موارد دیگر پاداش می‌دهند.

با شرکت در این اتاق‌های سفارشی هدیه، بازیکنان می‌توانند تجربه رقابتی کسب کنند. و می‌توانند برای مسابقات رسمی از Garena ثبت نام کنند. این مسابقات جوایز بزرگتر و مزایای مختلف دیگر را ارائه می دهند.

3) Booyah Application

برنامه Booyah توسط Garena توسعه یافته است. و به صورت رایگان در فروشگاه های برنامه های پیشرو در دسترس است. این برنامه دارای رویدادهای زیادی است که توسط توسعه دهندگان منتشر شده است. که در آن گیمرها می توانند در آن شرکت کنند و جوایز هیجان انگیزی ببرند. کسانی که به دنبال دریافت الماس رایگان در Booyah Pass فری فایر 2023 هستند نیز می توانند در برنامه ثبت نام کنند. وظایف داده شده در این رویداد را انجام دهند تا واجد شرایط دریافت جوایز باشند.

این رویدادها جوایزی مانند بسته‌های لباس کمیاب، پوسته‌های اسلحه و الماس را ارائه می‌دهند. به بازیکنان توصیه می شود حساب Free Fire خود را با برنامه پیوند دهند تا آنها را مستقیماً در صندوق خود دریافت کنند.

4) GPT Applications

چهارمین نکته ای که بازیکنان می توانند برای دریافت الماس رایگان در Booyah Pass فری فایر رعایت کنند، استفاده از برنامه های GPT است. این برنامه‌های GPT (دریافت پول) کارهای درون‌برنامه‌ای زیادی مانند تکمیل نظرسنجی، تماشای ویدیو، و دانلود برنامه‌های دیگر برای دریافت امتیاز ارائه می‌دهند. کاربران می توانند از این امتیازها برای بازخرید کارت های هدیه برای فروشگاه Google Play و سایر پلتفرم ها استفاده کنند.

Easy Rewards و Poll Pay دو نام پیشرو در رده GPT هستند. بازیکنان می توانند برای دانلود رایگان این اپلیکیشن ها، کسب امتیاز و دریافت آیتم های مورد نظر خود در بازی به پلی استور مراجعه کنند.

توجه داشته باشید: این مقاله بیانگر دیدگاه نویسنده است.

1.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه همراهان سایت