ارزان جم ارزان جم
0 09010380181
آپدیت 2.5 پابجی موبایل

آپدیت 2.5 پابجی موبایل : ویژگی ها، جوایز، تاریخ انتشار و موارد دیگر

به رز رسانی PUBG Mobile 2.5 : ویژگی ها، جوایز، تاریخ انتشار و …

آپدیت 2.5 پابجی موبایل در تاریخ 16 مارس 2023 (۲۵ اسفند) با ویژگی‌ها و بهینه‌سازی‌های جدید فراوان ارائه می‌شود. به روز رسانی پیش رو که قرار است به زودی منتشر شود، نیز قابل توجه است زیرا پنجمین سالگرد PUBG Mobile را جشن می گیرد. بنابراین، طرفداران می توانند انتظار یک صف طولانی از محتوای مضمون را در بازی داشته باشند.

تجهیز لباس، ادوات جنگی، اقلام پزشکی و … در بازی مستلزم خرید یوسی پابجی موبایل است.

بازیکنان از طریق نسخه 2.5 بتا این عنوان محبوب که چند هفته پیش عرضه شد، افزوده‌های درون بازی آینده را مشاهده کردند. Tencent به بسیاری از محتوایی که کاربران در نسخه بتا PUBGM شاهد بودند، که شامل حالت «Imagiversary» با موضوع پنجمین سالگرد است، سیگنال سبز نشان نداده است.

مقالات مرتبط »   بهترین ویژگی‌های نسخه 2.5 پابجی موبایل که خواهید یافت

آپدیت 2.5 پابجی موبایل : ویژگی های جدید، جوایز به روز رسانی و موارد دیگر در نسخه پنجمین سالگرد عرضه می شود

همانطور که گفته شد، آپدیت 2.5 پابجی موبایل عمدتاً حول محور جشن های درون بازی پنجمین سالگرد است. بنابراین، بازیکنان می‌توانند ویژگی‌های زیر را به‌عنوان افزوده‌شده در به‌روزرسانی پچ PUBGM 2.5 ببینند :

سیستم گیم پلی جدید – World of Wonder

در نسخه آینده، توسعه دهندگان یک سیستم گیم پلی جدید به نام World of Wonder (WOW) را علاوه بر رتبه بندی و رتبه بندی نشده آورده اند. WOW دارای یک سری نقشه با گیم پلی متفاوت از جمله بازی Classic Battle Royale خواهد بود. علاوه بر حالت BR در World of Wonder، گزینه های هیجان انگیز دیگری برای مسابقات جدید وجود دارد، در حالی که توسعه دهندگان قول داده اند که نقشه های گیم پلی متفاوتی را از طریق به روز رسانی های آینده ارائه دهند.

Imagiversary – حالت بازی/گیم پلی با موضوع پنجمین سالگرد

Imagiversary، یک گیم پلی با موضوع پنجمین سالگرد، در تاریخ 18 مارس 2023 (شنبه، 27 اسفند) وارد بازی می شود. این بازی به بازیکنان اجازه می دهد از سه آیتم با مضمون Block Cover، Trampoline قابل حمل و Dual-Purpose Cannon که در نسخه 2.5 بتا معرفی شده اند استفاده کنند. آیتم های مضمون به بازیکنان در اجرای انواع مختلف مانورها در میدان جنگ کمک می کند.

Block Cover سه شکل مختلف از بلوک‌های اسباب‌بازی را تولید می‌کند که بازیکنان می‌توانند از آن‌ها به عنوان پل/پله، پوشش و حتی آسانسور (در زیر پای خود) استفاده کنند. از سوی دیگر، Portal Trampoline نام خود را با دادن قدرت پرش به زمین های بالاتر به بازیکنان توجیه می کند. توپ دو منظوره به بازیکنان این امکان را می دهد که از پرتاب کننده ها یا خودشان (برای طی مسافت های طولانی تر) استفاده کنند.

مبدل عرضه در کوله پشتی

یک دستگاه جدید، مبدل تامین، برای کوله‌پشتی‌ها با پنجمین سالگرد به آپدیت 2.5 پابجی موبایل راه پیدا می‌کند. همانطور که از نام آن پیداست، به بازیکنان در تبدیل منابع مختلفی که از زمین جمع آوری کرده اند کمک می کند. فرد می تواند دو مورد را در کوله پشتی خود ادغام کند و ترکیبات مفید زیادی ایجاد کند.

Imagination Plaza و District

به عنوان یکی از ویژگی های آپدیت 2.5 پابجی موبایل با موضوع پنجمین سالگرد، منطقه جدیدی به نام Imaginary Plaza روی نقشه Erangel بازی خواهد آمد. بازیکنان می توانند از Imaginary Plaza، یکی از مکان های Erangel’s Stalber و Quarry دیدن کنند. منطقه موضوعی دارای لوازم با کیفیت بالا و پیشرفته و ساختارهای مختلف طراحی شده است.

علاوه بر Imagination Plaza، یک منطقه موضوعی کوچکتر، Imagination District، افزوده دیگری به Erangel و Livik خواهد بود. می توان برخی از بهترین غارت ها را در این زمینه های موضوعی پیدا کرد.

حالت کلاسیک و به روز رسانی سیستم

به عنوان بخشی از به روز رسانی در حالت کلاسیک، LMG ها، مانند SP28 و M249، اکنون می توانند به یک پیوست جدید Gun Shield مجهز شوند که آتش دشمن را مسدود می کند. جدا از افزودن جدید Gun Shield، توسعه دهندگان فروشگاه های تامین را در Miramar، Vikendi، Sanhok و Payload نیز اضافه خواهند کرد و گزینه های تاکتیکی بیشتری را در میدان نبرد به بازیکنان ارائه می دهند.

حالت Payload همچنین از تانک ها به عنوان بخشی از وسایل نقلیه در میدان جنگ استقبال می کند که می توان از آنها در حین مبارزه استفاده کرد. حالت Metro Royale همچنین به‌روزرسانی‌های مختلفی برای آیتم‌ها و مکانیک‌ها دریافت می‌کند.

توسعه دهندگان همچنین تأیید کرده اند که Creation تحت یک به روز رسانی قرار می گیرد و عملکردهایی مانند “تغییر لباس ها”، “سرعت تغییر شکلک”، “افکت های صحنه” و بسیاری دیگر را در آپدیت 2.5 پابجی موبایل در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

گیم پلی جدید: Nusa Tycoon

علاوه بر Imagiversary، PUBG Mobile آپدیت 2.5 پابجی موبایل در پنجمین سالگرد، از گیم پلی جدید دیگری به نام Nusa Tycoon استقبال خواهد کرد. این یک گیم پلی رویداد محور خواهد بود که به هر بازیکن جزیره خود را می دهد. در این جزایر می‌توان از سکه‌های نوسا برای ارتقای ساختمان‌ها و بالا بردن «رونق» استفاده کرد. گیم پلی شهرسازی شگفتی های بیشتری را برای بازیکنان PUBG Mobile به همراه خواهد داشت.

بازیکنانی که PUBG Mobile را به نسخه 2.5 قبل از 20 مارس (UTC + 0) به‌روزرسانی کنند، 3000 BP، 100 AG و یک کلاه ایمنی هارلکین (3 روز) رایگان دریافت خواهند کرد.

 

امتیاز دهید [type]

دیدگاه همراهان سایت