ارزان جم ارزان جم
0 09010380181
بدترین اسلحه پابجی موبایل

5 بدترین اسلحه پابجی موبایل که در سال 2023 باید از آنها دوری کنید!

5 اسلحه برتر در PUBG Mobile که باید در سال 2023 از آنها اجتناب کنید

PUBG Mobile یکی از معروف ترین بازی های نبرد رویال برای موبایل است. و در بخش تیراندازی اول شخص چند نفره آنلاین مورد علاقه طرفداران است. این بازی ویژگی‌های زیادی را ارائه می‌کند که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را کشف کنند. همراه با کلکسیون‌های درون بازی که می‌توان از طریق عملکرد و پیشرفت به دست آورد.

PUBG Mobile یک کلکسیون درون بازی بیش از حد دارد. آیتم‌های مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. که از میان سلاح‌ها، تجهیزات، ابزارهای کمکی، لوازم آرایشی و غیره می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند. همه آنها در خدمت هدف اصلی هستند که به بازیکنان برتری لازم را در ماموریت های بتل رویال بدهند. و به سبک بازی هر بازیکن کمک کنند.

سلاح ها عناصر کلیدی هر بازی نبرد رویال را نشان می دهند. زیرا بدون سلاح، برنده شدن در نبرد رویال و سایر حالت های بازی تقریباً غیرممکن است. حملات Melee و short-ranged معمولاً آن را قطع نمی‌کنند. از این رو، اسلحه‌ها چیزی هستند که هر بازیکن باید آن را تجهیز کند. زیرا آنها آیتم‌هایی هستند که به بازیکنان کمک می‌کنند در ماموریت‌ها برنده شوند.

بدون اسلحه، بازیکنان برای تکمیل یک نبرد رویال با استفاده از حملات غوغا، به شانس و تخصص زیادی نیاز دارند. از این رو، سلاح‌ها آیتم‌های اصلی هستند که هر بازیکن باید قبل از ورود به یک ماموریت مجهز شود. و PUBG Mobile گزینه‌های زیادی را در این زمینه ارائه می‌دهد.

تعداد زیادی از آنها برای انتخاب وجود دارد. سلاح‌های مجهز قبل از ماموریت را می‌توان به سلاح‌های دیگری تغییر داد که یا به صورت پراکنده در اطراف پیدا می‌شوند و توسط همراهان شما رها می‌شوند. یا پس از از بین بردن دشمنان شما به غارت می‌روند.

بردن بهترین اسلحه ها به میدان بهترین شانس را برای انجام ماموریت بتل رویال در نقطه شماره 1 به بازیکنان می دهد. بازیکنان می‌توانند از بین انواع و کلاس‌های مختلف تفنگ در PUBG Mobile انتخاب کنند. و هر کدام را می‌توان با صرف مقدار مورد نیاز ارز درون بازی ارتقاء داد.

در بخش های مختلف بازی باید برای ارتقاء سطح خود از یوسی پابجی موبایل استفاده کنید که به آسانی از ارزان جم قابل خریداری است.

با خارج کردن سلاح‌های غوغا و ابزارهایی مانند نارنجک‌ها از معادله، سلاح‌های دوربرد (تفنگ‌ها) در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند: تپانچه، مسلسل، مسلسل، تفنگ تیرانداز تعیین شده (DMR)، تفنگ تک تیرانداز، کمان کراس، تفنگ ساچمه‌ای، و تفنگ تهاجمی.

هر تفنگ هدف منحصر به فردی در جنگ دارد. و در موقعیت های مختلف استفاده می شود. مسلسل ها، مسلسل های دستی و تفنگ های تهاجمی نسبت به سایرین سرعت شلیک بالاتری دارند. و بهترین انتخاب برای از بین بردن چندین دشمن هستند. شاتگان سرعت شلیک پایینی دارند، اما آسیب زیادی وارد می کنند. عمدتاً زمانی که در نزدیکی دشمن استفاده شوند.

تپانچه ها آسیب اندکی وارد می کنند اما برای استفاده به عنوان آخرین راه حل مفید هستند. و تفنگ های تک تیرانداز نیز تفنگ های دوربردی هستند که در از بین بردن حریفان از فواصل دور بسیار موؤثر هستند. ناگفته نماند، آنها خسارت بسیار بالایی نیز وارد می کنند.

از این رو، انتخاب مجموعه مناسب از اسلحه ها یک عامل ضروری قبل از رفتن به یک ماموریت بتل رویال است. و پارامترها باید بر اساس ویژگی های اسلحه و همچنین سبک بازی و راحتی مناسب باشد. انتخاب بدترین مجموعه اسلحه ها فقط به قیمت پیروزی شما تمام می شود و پیشرفت در PUBG Mobile را کاهش می دهد.

مقالات مرتبط »   لینک های دانلود جدیدترین نسخه پابجی موبایل لایت (فوریه 2023)

توجه داشته باشید: معرفی بدترین اسلحه پابجی موبایل در سال 2023 بر اساس نظرات نویسنده و کاملاً ذهنی است.

5 بدترین اسلحه پابجی موبایل

در اینجا لیستی از 5 بدترین اسلحه پابجی موبایل است که برای استفاده در سال 2023 توصیه نمی‌شوند.

1) Tommy Gun

اغلب اوقات، این مسلسل محبوب ترین سلاح بازیکنان PUBG نیست و به عنوان بدترین اسلحه پابجی موبایل شناخته می شود. کمترین سرعت آتش را نسبت به بقیه در کلاس خود دارد. آسیب پایه آن فقط 40 است و حداقل برد دارد. این اسلحه برای استفاده در اوایل در برابر ربات ها خوب است. اما زمانی که تعداد بازیکنان مدام در حال کاهش است، گزینه خوبی برای حرکت به سمت پایان ماموریت نیست.

2) Crossbow

یکی از بزرگ‌ترین ایرادات کراس‌بووها این است که نمی‌توان اسکوپ‌ها را به آن‌ها وصل کرد و پس از یک محدودیت 30 دقیقه‌ای، دقت خود را از دست می‌دهند. از این رو، استفاده از آن در برابر اهداف متحرک ایده خوبی نیست. همچنین آسیب ناچیزی وارد می‌کند و توصیه نمی‌شود، مخصوصاً در منطقه‌ای که مخالفان بسیار زیادی دارند.

3) DBS

DBS یک تفنگ ساچمه ای بولپاپ دو لول با سرعت شلیک کم عمق و آسیب پایه فقط 26 است. در حالی که می تواند در نبردهای نزدیک بسیار مؤثر باشد، بارگیری مجدد اسلحه بیش از حد طول می کشد و حتی سرعت حرکت را کمی کاهش می دهد. از این رو، DBS فقط برای استفاده در برابر دشمنانی که در نزدیکی هستند توصیه می شود.

4) MK47 Mutant

MK47 Mutant یک تفنگ تهاجمی است که معمولاً در کلاس خود بدترین اسلحه پابجی موبایل در نظر گرفته می شود. این فقط دارای نرخ آتش 0.1 و سرعت بارگذاری مجدد وحشتناک 3.3 ثانیه است. همچنین برد کمتری نسبت به سایر تفنگ های رده خود دارد. بنابراین اگر جنگیدن با حریفان را با تفنگ های تهاجمی دوربرد ترجیح می دهید، بهترین گزینه نیست.

5) UMP 45

UMP 45 یک اسلحه SMG است که یکی از رایج ترین اسلحه های موجود در نقشه است. این ویژگی مشابه تامی گان است و برای استفاده طولانی مدت توصیه نمی شود. این آسیب دیدگی پایه تنها 41 با سرعت گلوله آهسته دارد. و در صورت استفاده درست پس از فرود و در برابر ربات ها در مراحل اولیه ماموریت مؤثرتر است.

توجه داشته باشید:
PUBG Mobile در هند ممنوع است. به بازیکنان این منطقه توصیه می شود از انجام بازی خودداری کنند. با این حال، بازی PUBG: New State را می‌توان توسط گیمرهای این منطقه دانلود و بازی کرد.

 

امتیاز دهید [type]

دیدگاه همراهان سایت