ارزان جم ارزان جم
0 09010380181
لود اوت LAPA کالاف

بهترین لود اوت LAPA کالاف دیوتی موبایل فصل 10

بهترین بارگیری LAPA برای CoD Mobile فصل 10

در اینجا بهترین لود اوت LAPA کالاف دیوتی موبایل در فصل ده آورده شده است تا بتوانید از اسلحه جدید قدرتمند استفاده کنید.

با فصل 10 به طور رسمی برای CoD: Mobile، بسیاری از افراد می‌پرسند بهترین بارگیری برای LAPA SMG جدید چیست. در اینجا بهترین پیوست‌ها، امتیازها و تجهیزات مورد استفاده برای LAPA در کالاف دیوتی موبایل آمده است.

به دلایل مختلف از جمله تحویل فوری، ارائه قیمت مناسب و خدمات پشتیبانی قدرتمند بهتر است برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به ارزان جم مراجعه نمایید.

برخی منتظر ورود ستاره های فوتبال مسی، نیمار و پوگبا به عنوان اپراتور در فصل دهم کالاف دیوتی موبایل بودند که در فصل 1 MW2 و Warzone 2 نیز در دسترس خواهند بود. اما برخی دیگر در مورد LAPA SMG جدید هیجان زده هستند.

این سلاح یک مسلسل تمام خودکار است که اولین بار در بازی Call of Duty: Black Ops Cold War و Warzone دیده شد. این سلاح به عنوان یک سلاح عالی و دور نزدیک با پس زدن کم عمل می کند و در CoD: Mobile بسیار موثر است.

مقالات مرتبط »  بهترین لود اوت EM2 کالاف دیوتی موبایل فصل 11

با این اوصاف، در اینجا بهترین لود اوت LAPA کالاف دیوتی موبایل است. از جمله بهترین پیوست‌ها، امتیازها، و تجهیزات مورد استفاده.

بهترین لود اوت LAPA کالاف دیوتی موبایل

  • لوله: بشکه 8.6 اینچی
  • لیزر: لیزر رزمی 5mW
  • دستگیره عقب: چسب خش خش
  • مهمات: Magn Extended Large B
  • امتیاز: آتش وحشی هیپ

برای LAPA در CoD: Mobile، ما تصمیم گرفتـه‌ایم از لوله 8.6 اینچی Extended Barrel استفاده کنیم. تا اثربخشی سلاح را در برد افزایش دهیم. تا بتوانید در نبردهای میان برد و همچنین جنگ‌های دور نزدیک شرکت کنید.

ما همچنین پتانسیل شلیک باسن این سلاح را تقویت کرده‌ایم. و از لیزر رزمی 5 میلی‌واتی و Wild Hip Fire Perk برای افزایش گسترش و دقت شلیک هیپ در هنگام پریدن و سر خوردن استفاده کرده‌ایم.

برای افزایش بیشتر سرعتی که بازیکنان می‌توانند با LAPA اولین شوت را بزنند، ما با Rustle Grip Tape برای کاهش هدف استفاده کرده‌ایم.

زمان دید پایین و همچنین Mag B بزرگ برای حفظ آتش.

بهترین امتیازات و تجهیزات LAPA کالاف دیوتی موبایل

  • رد پرک: سبک وزن
  • گرین پرک: کرکس
  • بلو پرک: سکوت مرده
  • تجهیزات کشنده: نارنجک چسبنده
  • تجهیزات تاکتیکی: نارنجک ضربه مغزی

در مورد Perks، باید Lightweight و Dead Silence را اجرا کنید تا بتوانید با LAPA مخفی، سریع و متحرک بمانید. و همچنین Vulture برای بازگرداندن مهمات از کشتار خود.

برای تجهیزات خود، نمی توانید با یک نارنجک چسبنده اشتباه کنید، که اگر دقیق باشید، یک کشتن تضمینی است. و یک نارنجک ضربه مغزی به شما کمک می کند تا دشمنان را از ساختمان ها و موقعیت های قدرت بیرون کنید.

نحوه باز کردن قفل LAPA در کالاف دیوتی موبایل

برای باز کردن قفل LAPA در CoD: Mobile به صورت رایگان، بازیکنان باید به ردیف 21 بتل پس فصل 10 برسند.

به منظور رتبه‌بندی و باز کردن سریع LAPA، توصیه می‌کنیم چالش‌ها و مسابقات را برای به دست آوردن هرچه بیشتر XP انجام دهید.

بهترین جایگزین برای Krig 6 در کالاف دیوتی موبایل

اگر به دنبال چیزی مشابه یا سلاحی هستید که تا زمان باز کردن قفل LAPA از آن استفاده کنید، برخی از جایگزین‌های عالی عبارتند از :

  • MAC-10، که یکی دیگر از SMG های نزدیک برد عالی است،
  • یا اگر به دنبال چیزی با برد بیشتر هستید، کریگ 6 را دنبال کنید.

 

امتیاز دهید [type]

دیدگاه همراهان سایت