ارزان جم ارزان جم
0 09010380181
اسکین Combat Axe کالاف

نحوه دریافت اسکین Combat Axe کالاف دیوتی موبایل بصورت رایگان

نحوه دریافت پوسته Combat Axe رایگان در COD Mobile Season 1

بتل پس Call of Duty: Mobile Season 1 (2022) اینجاست. و به عنوان Heist شناخته می شود. آخرین بتل پس دارای انواع مختلفی از جوایز رایگان و ممتاز است که با کسب XP می توان قفل آنها را باز کرد.

در خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از ارزان جم ، پس از انتخاب بسته مورد نظر با استفاده از اطلاعات اکانت اکتیویژن یا فیسبوک ، می توانید CP خود را دریافت کنید.

Combat Axe Snakepile camo در میان بسیاری از جوایز رایگان در بتل پس Heist کالاف دیوتی موبایل است. بنابراین اگر همیشه می‌خواستید یک اسکین Combat Axe کالاف دیوتی موبایل داشته باشید، این زمان مناسبی است که به صورت رایگان به آن دست پیدا کنید.

مقالات مرتبط »  آموزش نحوه رفع خطای لودینگ تایم اوت کالاف دیوتی موبایل

نحوه دریافت اسکین Combat Axe کالاف دیوتی موبایل بصورت رایگان

اسکین Combat Axe کالاف دیوتی موبایل را می توان با رسیدن به ردیف هجدهم در بتل پس Heist فصل 1 باز کرد. این یک آیتم رایگان است. پس بازیکنان نیازی به خرج کردن یک سکه ندارند و می‌توانند از طریق نوع رایگان بتل پس، کموی Combat Axe Snakepile را بدست آورند.

با این وجود، رسیدن به این سطح بتل پس خاص یک کار دلهره آور است. زیرا به مقدار زیادی پاس XP نیاز دارد. به همین دلیل، باز کردن قفل Combat Axe SMG یک فرآیند نسبتاً طولانی است و به ساعت ها تلاش سخت نیاز دارد.

با این حال، می‌توان با شرکت در چالش‌ها و رویدادهای فصلی، این فرآیند را تسریع بخشید. زیرا اغلب پس از انجام مأموریت‌ها و وظایف، XP فوق‌العاده‌ای را دریافت می‌کنند.

پس از رسیدن به ردیف 21، به بخش Battle Pass بروید و پوسته Combat Axe رایگان خود را دریافت کنید.

اگر هنوز در مورد پوسته Combat Axe سؤالی دارید، در نظرات زیر بپرسید.

 

امتیاز دهید [type]

دیدگاه همراهان سایت