ارزان جم ارزان جم
0 09010380181
بهترین Melee ثانویه کالاف

بهترین Melee ثانویه کالاف دیوتی موبایل برای سوئیچ سریع

بهترین Secondary Melee برای سوئیچ سریع در Cod Mobile چیست؟

Call of Duty Mobile یکی از پرطرفدارترین و سودآورترین بازی های فرانشیز Call of Duty است. شما می توانید آن را در دستگاه تلفن همراه خود بازی کنید. حتی اگر اینگونه بازی کردن راحت نیست، می توانید سعی کنید از حریفان خود سرعت بگیرید. و در حالی که سلاح اصلی شما قادر به شلیک نیست، به سلاح ثانویه بروید. سلاح‌های Melee یکی از بهترین سلاح‌های ثانویه هستند. و این راهنما بهترین ابزارهایی را که می‌توانید در مبارزات نزدیک در Call of Duty Mobile استفاده کنید، به شما می‌گوید.

یکی از مزایای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از ارزان جم شانس ورود به قرعه کشی، شانس برای برنده شدن و دریافت جایزه است.

بهترین Melee ثانویه کالاف دیوتی موبایل برای سوئیچ سریع

سلاح های melee ثانویه در Call of Duty موبایل قطعاتی از تجهیزات هستند که می توانید از آنها در نبردهای نزدیک استفاده کنید. این اسلحه ها زمانی واقعاً کشنده هستند که بخواهید سریع کسی را بکشید و به سلاح اصلی برگردید. سلاح های melee مختلف آمار متفاوتی مانند سرعت، برد و غیره دارند. بنابراین، شما باید اسلحه ای را انتخاب کنید که بهترین تعادل از آمار را داشته باشد و ما ممکن است در این انتخاب به شما کمک کنیم.

مقالات مرتبط »   سیزن 1 کالاف 2023 : تاریخ شروع، سلاح جدید، Perk

دو اسلحه melee وجود دارد که می توانیم آنها را بر روی پایه بهترین Melee ثانویه کالاف دیوتی موبایل قرار دهیم. اولین سلاحی که به شما توصیه می کنیم به آن نگاه کنید Katana است. این یک تیغه واقعاً متعادل است که می توانید به سرعت آن را بیرون بکشید. و از آن برای برش دادن حریف از وسط استفاده کنید. بنابراین، این یکی از بهترین سلاح های ثانویه در بازی است و اگر ترجیح می دهید با melee بجنگید، گزینه بسیار خوبی است.

اگر کاتانا را دوست ندارید، گزینه دوم برای شما وجود دارد. این اسلحه Axe است و واقعا سرعت و برد خوبی دارد. این اسلحه melee می تواند با کاتانا رقابت کند و اگر به دلایلی از شمشیرهای سامورایی خوشتان نمی آید می توانید آن را انتخاب کنید.

 

امتیاز دهید [type]

دیدگاه همراهان سایت