ارزان جم ارزان جم
0 09010380181
الماس فري فاير مكس

بهترین روش ها برای دریافت الماس فري فاير مكس به صورت رایگان

ahmadian

بهترین روش ها برای دریافت رایگان الماس Free Fire MAX

چه بخواهید نام خود را تغییر دهید یا لوازم آرایشی جدیدی در فری فایر بخرید، الماس ضروری است. توسعه دهندگان به طور منظم رویدادهای (پر کردن) را ارائه می دهند و با ارائه رایگان های اضافی، ارزش پول خوبی را برای گیمرها در هنگام خرید ارز درون بازی فراهم می کنند.

برای خرید جم فری فایر با آیدی کافیست وارد سایت ارزان جم شوید.

با این حال، حتی در آن زمان، بسیاری از بازیکنان برای به دست آوردن الماس برای برآورده کردن آرزوی خود برای به دست آوردن منظم لوازم آرایشی جذاب، مشکل پیدا می کنند. بنابراین، تعداد زیادی از گیمرها به دنبال جایگزینی برای خرج کردن پول در دنیای واقعی برای دریافت ارز هستند. خوشبختانه، توسعه دهندگان چند راه برای به دست آوردن Diamonds رایگان ارائه می دهند.

مقالات مرتبط »  مأموریت Help Up فري فاير مكس جديد یک سورتمه سرد یخی را ارائه می دهد

توجه داشتـه باشید:

با توجه به محدودیت های اعمال شده توسط دولت، بازیکنان هندی باید از بازی Free Fire خودداری کنند. آنها ممکن است در نسخه MAX، که در لیست برنامه های ممنوعه است، شرکت کنند.

روش های ایده آل برای دریافت الماس فري فاير مكس بدون هزینه

  • رديم كدها

رديم كدهاي فري فاير 12/16 کاراکتر هستند. و برای استفاده از طریق سایت رسمی Rewards Redemption بازی طراحی شـده اند. Garena اینها را برای سرورهای خاص برای بزرگداشت یک مناسبت خاص یا جشن گرفتـن یک رویداد ورزشی الکترونیکی خاص منتشر می کند. کدها همه چیز موجود در Free Fire را ارائه می دهندـ و حتی می توانند ارز ممتاز درون بازی را ارائه دهند.

Garena اخیراً یک پخش زنده Countdown to Light Fest را برای سرور Free Fire MAX India میزبانی کرد. و جوایز جذابی از جمله کدهای جدید در هر ساعت ارائه کرد. که می‌توان از آنها برای دریافت Diamonds استفاده کرد.

با این حال، به دلیل اعتبار کوتاه و تقاضای زیاد، همیشه باید از کدهای بازخرید (رديم) در اسرع وقت استفاده کنید. علاوه بر این، اینها به یک سرور خاص محدود می شوند. و نمی توانند در سطح جهانی استفاده شوند. کدهای جدید اغلب در بازی ارائه می شود. و گیمرها باید از آنها برای دریافت رايگان الماس فري فاير مكس استفاده کنند.

  • سرور پیشرفته

Advance Server فري فاير مشتری ویژه ای است که Garena قبل از انتشار به روز رسانی منتشر می کند. این در اصل یک فضای آزمایشی برای محتواها و ویژگی های جدید قبل از اجرای آنها در نسخه جهانی بازی است. این به توسعه دهندگان کمک می کند تا بهترین تجربه بازی را تضمین کنند.

در سرور پیشرفته، می توان محتوای جدید را آزمایش کرد. آنها همچنین می توانند علاوه بر گزارش مشکلاتی که ممکن است در مرحله آزمایش با آنها مواجه شوند، بازخورد ارائه دهند. توسعه دهندگان یک برنامه شکار جایزه اجرا می کنند. و به کاربران برای گزارش اشکالات و اشکالات پاداش می دهند.

گیمرها می توانند به وب سایت رسمی Advance Server مراجعه کرده و وارد حساب های خود شوند. پس از آن، آنها می توانند روی دکمه گزارش اشکال کلیک کرده و توسعه دهندگان را از یافتـه های خود مطلع کنند. در حالی که این روش دريافت رايگان الماس فري فاير مكس را تضمین نمی کند، آنها شانس دریافت آن را دارند.

  • رويدادها

رویدادها هسته اصلی تجربه Free Fire را تشکیل می‌دهند. و توسعه‌دهندگان تعداد زیادی فعالیت جدید را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. این باعث می‌شود که همه به عنوان بتل رویال، با انبوه جوایز جذاب، از جمله لوازم آرایشی جذاب، متصل شوند.

با گذشت زمان، Garena چندین رویداد را در بازی گنجانده است. که فرصتی برای دریافت Diamonds رایگان فراهم کرده است. از جمله موارد قابل توجه اضافه شـده به سرور Free Fire MAX هندی، چندین رویداد برگشت تماس است. که جعبه ها را به عنوان پاداش ارائه می دهند. این آیتم ها فرصتی را برای برنده شـدن هزاران الماس بدون هزینه فراهم کردند. چنین رویدادهایی همیشه در عنوان بتل رویال فعال نیستند و در صورت اضافه شـدن به سرور شما نباید از آنها چشم پوشی کنید.

علاوه بر سه روشی که ذکر شد،

می توان از چندین برنامه قانونی دیگر از جمله Google Opinion Rewards، Mist Play و غیره براي دريافت رايگان الماس فري فاير مكس استفاده کرد. اساساً، اینها شامل تکمیل مجموعه ای از وظایف برای دریافت پاداش است.

با این اوصاف، بازیکنان باید مراقب باشند که هرگز درگیر هیچ ابزار ناعادلانه ای برای دریافت ارز ممتاز مانند مدهای الماس، هک ها یا هر برنامه شخص ثالث دیگری نباشند. اینها کار نمی کند. علاوه بر این، استفاده از آنها منجر به ممنوعیت دائمی می شود، زیرا استفاده از چنین ابزارهایی برخلاف سیاست Garena است. توسعه دهندگان یک سیاست سختگیرانه در برابر استفاده از برنامه های شخص ثالث دارند. بنابراین، این روش های ناعادلانه برای بدست آوردن الماس می تواند بازیکنان را در دردسر جدی قرار دهد.

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه همراهان سایت