ارزان جم ارزان جم
0 09010380181
آیتم های Pop-Pow فری فایر

آیتم های Pop-Pow فری فایر در یک پست اینستاگرامی فاش شد!

ahmadian

اقلام Pop-Pow فری فایر به بیرون درز کرد

مجموعه جدیدی از فاش‌های Free Fire منتشر شده است. که همه آیتم های Pop-Pow فری فایر که انتظار می‌رود به عنوان بتل رویال معرفی شوند را فاش می‌کند. اینها از طریق KnightClown و Pureleaks، دو منبع برجسته در جامعه بازی که می‌توان به افشاگری‌های قابل اعتمادی از رویدادها و آیتم‌های آینده در عنوان بتل رویال اعتماد کرد، وارد شده است.

برای خرید جم فری فایر می توانید به ارزان جم بهترین فروشگاه فروش جم بازی مراجعه کنید و بسته مورد نظر خود را به راحتی انتخاب و تهیه کنید.

اگر اطلاعات فاش شده دقیق باشند، بسیاری از لوازم آرایشی با مضمون جدید می توانند راه خود را به بازی باز کنند. از جمله بنر، سنجاق، کوله پشتی، لوت باکس، دیوار Gloo و حتی موارد بیشتر.  بخش زیر شما را با جزئیات نشت‌های جدید آشنا می‌کند.

مقالات مرتبط »  چگونه می توان جعبه غارت بزرگ طلاکاری شده را در Free Fire MAX دریافت کرد؟

آیتم های Pop-Pow فری فایر به صورت آنلاین لو رفت

KnightClown و Pureleaks کلیپی از آیتم های Pop-Pow فری فایر در پست اخیر اینستاگرام خود به اشتراک گذاشتند. لوازم آرایشی که در ویدیو به نمایش گذاشته شده به شرح زیر است:

  • Pop-Pow Pin
  • Pop-Pow Avatar
  • Pop-Pow Banner
  • Pop-Pow Backpack
  • Pop-Pow Loot Box
  • Pop-Pow Sickle
  • Gloo Wall – PopPow
  • Pet Skin: Party Arvon

علاوه بر به اشتراک گذاشتن یک نگاه اجمالی بصری از آیتم های Pop-Pow فری فایر ، داده‌کاوی‌کنندگان جزئیاتی از انتشار آنها یا نحوه دستیابی بازیکنان به آن‌ها پس از در دسترس شدن ارائه نکرده‌اند.

علاوه بر این، هیچ جزئیاتی در مورد سرورهایی که در دسترس خواهد بود فاش نشده است. همچنین با توجه به نادر بودن آنها، انتظار می رود بسیاری از این موارد به صورت رایگان ارائه شوند.

برای بررسی ظاهر تمام موارد مضمون، می‌توانید ویدیوی موجود در پست را تماشا کنید. از آنجایی که این موارد لو رفته هستند، بازیکنان باید آن‌ها را با مقداری شک و تردید بپذیرند. زیرا Garena ممکن است آنها را در تمام سرورهای عنوان بتل رویال بگنجاند یا ندهد.

رویداد آینده در Free Fire MAX

پس از تکمیل Mission: Makeover در سرور Free Fire MAX هندی، گارنا با Chroma Futura به صورت زنده پخش خواهد شد. به عنوان بخشی از ساخت، توسعه دهندگان یک ماموریت روزانه جدید نیز اضافه کرده اند که جوایز زیر را به صورت رایگان ارائه می دهد:

مقالات مرتبط »  Chroma Futura event فری فایر مکس : رویدادهای آینده، جوایز، برنامه زمان‌بندی و موارد دیگر را بررسی کنید

  • 3000 متر سفر – Airdrop Aid
  • 20 دقیقه سفر – Bounty Token
  • از بین بردن 5 دشمن – Bonfire
  • 2000 خسارت – Scan

رویداد اصلی در 24 فوریه 2023 روی سرور شروع شد. و پوسترهای بسیاری از آنها قبلاً لو رفته است. بر اساس جزئیات موجود، اینها چندین فعالیت جذاب را شامل می شوند که کاربران می توانند به مجموعه ای از موارد رایگان از جمله یک لباس به عنوان جایزه بزرگ دست پیدا کنند.

کمپین جدید Chroma Futura تا اوایل مارس 2023 (اواسط اسفند) در سرور هند قابل دسترسی خواهد بود.

توجه داشته باشید:
Free Fire تحت بخش 69A قانون فناوری اطلاعات مسدود شده است. با توجه به محدودیت های اعمال شده توسط دولت، گیمرهای هندی باید از بازی عنوان بتل رویال خودداری کنند.

 

امتیاز دهید [type]

دیدگاه همراهان سایت